פתרונות תקשורת לעסקים בעולם המתקדם
דרג את הפוסט

פתרונות תקשורת לעסקים בעולם המתקדם
מערכות תקשורת ממוחשבות שינו את חווית איסוף ושימוש במידע לגבי לקוחות בצורה טוטאלית בעשור האחרון וסיפקו לעסקים קפיצת ענק לעידן המודרני של שיווק ושימור לקוחות.

מה זה בעצם מערכת תקשורת ממוחשבת יעילה? איך לדעת מה המערכת הכי אפקטיבית לעסק? למה מערכות תקשורת ממוחשבת מקפיצות את שיטות השיווק בצורה אינטראקטיבית שאין דומה לה?

פתרונות תקשורת לעסקים

פתרונות תקשורת לעסקים זורמת באופן שוטף
הימים בהם כל המידע אודות הלקוח נאסף בשיחות טלפון וחוזה מנוי חלפו מן העולם, היום מערכות התקשורת הממוחשבת מאמצות חשיבה אסטרטגית חדשה ולוקחות את איסוף המידע קדימה עם מאמץ מינימלי והספק מקסימאלי; בעזרת שימוש במידע הציבורי ברשתות חברתיות, אפליקציות בסמרט-פון וצורות תקשורת קלילות שמותאמות לאופי הלקוח – מתאפשר לכל בעל עסק להכיר את קהל לקוחותיו באמצעות המידע ממוחשב שזמין ברשת.

מה זה מערכות תקשורת ממוחשב?
מערכת תקשורת ממוחשבת מחולקת לכמה תחומים: 1. תקשורת פנים 2. תקשורת חוץ.

תקשורת פנים – זו בעצם רשת אלחוטית שמחברת את המחשבים והפלאפונים שברשות העסק למערכת מידע אחת, כל המידע לגבי העובדים זמין וניתן לפנות אליהם בצורה הכי אפקטיבית כאשר מתכנתים את דרכי התקשורת במערכת.

תקשורת חוץ – זו תקשורת מול לקוחות. הקפיצה שהעניקו מערכות התקשורת הממוחשבת בתחום זה היא הפיכת המידע לאינטראקטיבי. לבעל עסק יש מידע אודות הלקוחות שלו, מידע שנאסף בצורה שיטתית על ידי מערכת תקשורת ממוחשבת, ניתן לאסוף גם מידע לגבי לקוחות פוטנציאליים, פלחי שוק רלוונטיים וכן הלאה.

איך פתרונות תקשורת לעסקים מודרנית מקדמים את העסק?
המערכת המובילה בתחום המערכות הממוחשבות היא CRM – Customer Relationship Management , מטרתה היא לנהל את זרימת המידע, גם המידע שנאסף דרך מוקד טלפוני, אבל גם היסטוריה של שימוש, רכישות, כל אופציה זמינה שבעל העסק יבחר כאופציה רלוונטית לניתור- מכיוון שמערכות ממוחשבות נבנות לצרכי אופטימיזציה לתקשורת יעילה וחיובית מול הלקוח. XRM – מערכת שמותאמת לפי הדרישות של העסק ואינה מוגבלת רק לתקשורת מול לקוחות. מעבר ליכולות הבסיסים של מערכות התקשורת הממוחשבות מתווספים פתרונות חדשים ליכולות הבסיסיות של מערכות ניהול המידע- כמו למשל התכתבות עם לקוחות בוואטסאפ / קבצי קול / העברת קבצי מדיה / תיעוד מלא של שיחות בלי להקליט.

מהם השלבים לבניית מערכת ממוחשבת לעסק
אפיון העסק – ייעוץ עם חברת תקשורת ממוחשבת לגבי גודל האחסון, תוספים ספציפיים לתוכנה, אבטחת מידע אמין, אחסון בשרתים פיזיים או בענן? לאחר מכן בונים את המערכת הממוחשבת לעסק, מריצים בין 15-50 משתמשים כדי לבדוק באגים ויעילות, ועולים לאוויר.

שיווק בעידן חדש
מערכות התקשורת הממוחשבת עוזרות לאתר את הלקוחות שכרגע מתלבטים בין המוצר שלך למוצר אחר, הן יכולות לזהות כל פרסום שנושא את שם החברה- טוב או רע. כאשר השוק הוא דינאמי ותחרותי אסטרטגיה שיווקית שהייתה נכונה לפני שנה אינה מדויקת בהכרח כיום, וכדי לצוף מעל ולא לשקוע צריך לנהל את המידע לגבי קהל הלקוחות.